Home / Sallandcentraal / Enquête: Hoe kunnen winkeliers in Raalte hun klanten weer aan zich binden?

Enquête: Hoe kunnen winkeliers in Raalte hun klanten weer aan zich binden?

RAALTE – ”Hoe kunnen de winkeliers in Raalte hun klanten weer binden aan hun vertrouwde fysieke winkel?’ Dat is de centrale vraag van het onderzoek dat een groep studenten van de opleiding ‘Ondernemerschap en Retailmanagement’ van Hogeschool Windesheim in Zwolle wil houden onder bezoekers van het Raalter centrum. Daartoe hebben de studenten een enquête opgesteld. Die is hier te vinden. Iedereen die mee wil denken, is welkom om de enquête in te vullen.

Lees ook

Woningcorporaties regio Zwolle doen beroep op gemeenten: ‘Maak nieuwbouw mogelijk’

ZWOLLE – De negen woningcorporaties in de regio Zwolle doen een dringend beroep op gemeenten …

One comment

  1. Marjan Potze

    Misschien door wat klantvriendelijker te zijn?

    Werd vanmorgen bij de HEMA geholpen door een dame bij de kassa die denk ik met het verkeerde been uit bed gestapt was. Voordat ze achter de kassa stapte hoorde ik haar al tegen een collega roepen: “Hé, kun je die ouwe mensen even helpen?” Terwijl dat oudere echtpaar plm.
    3 meter van haar afstond.
    Ik bedoel maar…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.