Home / Sallandcentraal / Vechtdal Marketing trapt aspergeseizoen af met autotoer

Vechtdal Marketing trapt aspergeseizoen af met autotoer

REGIO – Vechtdal Marketing presenteert onder de vlag van de campagne ‘Verrukkelijk Vechtdal’ weer een programma rondom het aspergeseizoen. Dat wordt op zaterdag 27 en zondag 28 maart afgetrapt met de autotoer ‘Verrukkelijk Vechtdal op wielen’, een toertocht langs vijf restaurants in het Vechtdal: de Rheezerbelten, Amused, Tante Pos, Herberg de Klomp en De Barones, producenten en aspergetelers Het Nijenhuis en Tuinderij van der Kolk. De chefkoks en hun teams bereiden diverse gerechtjes. Daarbij komen de producten van de lokale teler, boer en producent samen. Onderweg komen de deelnemers aan de hand van een spel bovendien van alles te weten over lokale producenten. Het verhaal van grond tot mond staat centraal. Inschrijving via www.verrukkelijkvechtdalopwielen.nl. Starten is beide dagen mogelijk tussen 13.30 en 16.30 uur. Vol is vol. Zie verder www.verrukkelijkvechtdal.nl.

Lees ook

Plannen voor woongroep bij boerderij Heeten

RAALTE – Het Raalter college van B&W is in principe akkoord met de plannen voor …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.