(Advertorial)
NIEUWLEUSEN – Sinds maandag 18 januari is Bos Bedden uit Nieuwleusen ‘on tour’! Nu de klant niet bij het bedrijf mag komen, gaat Bos Bedden naar de klanten toe.
“We nemen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en hebben een compleet draaiboek opgesteld en hoogwaardige maatregelen getroffen om de klant toch van dienst te kunnen zijn”, zo laat Rutger Veerman weten namens de beddenzaak. “We kunnen mensen die nu niet goed slapen, omdat zij om welke reden dan ook geen goede nachtrust hebben, niet slecht laten slapen. Passief afwachten zit niet in mijn DNA.” Hij ziet ook een groot probleem ontstaan wanneer de winkels wel weer open mogen gaan. “Door de drukte die dan verwacht wordt, zal het een uitdaging worden om iedereen te helpen die nu niet goed slaapt. We moeten nu dan ook actie ondernemen en mensen helpen, zodat alles niet ophoopt. Daarnaast willen wij graag ook van dienst zijn voor mensen die op zoek zijn naar een nieuw matras of boxspring.”
Het werkt vrij eenvoudig. Voor de boxspring service aan huis heeft Bos Bedden een eenvoudig stappenplan:
Stap 1: Maak uw keuze op staging2.bosbedden.nl.
Stap 2: Bel met een van de medewerkers.
Stap 3: Bos Bedden komt snel langs met de gekozen boxspring.
Voor de matrasservice aan huis:
Stap 1: Bel met een van de medewerkers.
Stap 2: Bos Bedden komt met de geselecteerde matrassen naar de klant toe.
Tijdens het telefonische gesprek worden er enkele vragen gesteld om de klant een zo goed mogelijk advies te geven. “Door gerichte vragen over slaapwensen/houding en postuur maken wij een selectie en komen wij met geschikte producten naar de klant toe. In ons huiselijk ingerichte bakwagen plaatsen wij de boxspring en/of matrassen. Vervolgens rijden we naar de klant toe zodat die in het eigen huis kan proefliggen. Bel ons en wij komen graag langs!”