Home / 112 / Bed and breakfast in Wijhe getroffen door uitslaande brand

Bed and breakfast in Wijhe getroffen door uitslaande brand

WIJHE – In een bed and breakfast in Wijhe heeft dinsdagavond een brand gewoed. De vlammen hebben het dak van het gebouw flink beschadigd.

Dat meldt RTV Oost.

Volgens de brandweer is de brand ontstaan in de afzuigkap, vervolgens is het vuur doorgeslagen waarna de vlammen uit het dak sloegen. Omdat er al twee dagen geen gasten in de bed and breakfast aan de Rijksstraatweg waren, vermoedt de eigenaar dat de afzuigkap aan is blijven staan.

Om de brand te blussen heeft de brandweer een gat in het dak gezaagd. Er raakte niemand gewond bij de brand.

Lees ook

Concert More Music Orkest in Okkenbroek

REGIO – Het More Music Orkest verzorgt op zaterdag 16 november een najaarsconcert in zaal …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.