Ook LTO Salland kan zich niet vinden in de voorgestelde maatregelen. Hoewel met Rijkswaterstaat een aantal knelpunten zijn besproken en vervolgens ook aangepast, is echter voor een groot deel van de huidige kruispunten geen passende veilige oplossing is gevonden. Daarnaast voorziet LTO ook dat de verkeerssituatie in het huidige plan op de omliggende (parallel)wegen onveiliger wordt.
“Als agrarische belangenorganisatie pleiten we voor zowel een veilige situatie met betrekking tot het landbouwverkeer als voor de veiligheid van alle verkeersdeelnemers in het gebied van de N35. De tot nu toe gepresenteerde plannen van Rijkswaterstaat zijn op bovenstaande punten volstrekt onvoldoende. De aanpassing van de N35 is noodzakelijk, maar heeft een impact voor de komende 50 jaar. Daarom moet een plan weloverwogen zijn en kunnen rekenen op breed draagvlak in het gebied. Daar dit nu niet het geval is, is het nemen van een beslissing op 20 december a.s.zeer onverstandig”.
Meer foto's
