na artikel sallandcentraal verhelpt ziggo probleem cingel heino

Hans de Groot, een van de gedupeerden, bracht de bal aan het rollen. Hij laat ons weten: “Hartelijk dank voor het online zetten van het Ziggo-bericht. Direct daarna heb ik het artikel met mijn naam, adres en telefoongegevens naar de Ziggo-storingsdienst gemaild. Binnen 30 minuten
kreeg ik een reactie.

Niet iemand van het callcenter, maar een hotemetoot van Ziggo belde met allerlei smoezen en de mededeling dat een en ander zou nu toch spoedig worden opgelost. Wel moesten alle betrokkenen klanten van Ziggo zich nog persoonlijk melden via de storingspagina. Dat ik vertelde dat een aantal mensen dicht tegen of over de 80 jaren jong waren, was geen reden om van die verplichte melding af te zien.

Ondanks het feit dat ik bleef volhouden dat de storing ergens ‘buiten’ moest zitten, werd mij toch een monteur opgedrongen. Later belde de monteur zelf op om de afspraak af te zeggen, want de storing zat helemaal niet bij mij of een van de andere klanten. Inmiddels was op de Ziggo site de storing vanaf 16.08 bekend en erkend en hadden de bewoners van de Cingel 19 t/m 25 vanaf 19.30 uur weer beeld en geluid.

Nogmaals bedankt voor het online zetten, want dit heeft er zeker aan meegeholpen dat Ziggo opeens wel heel actief werd en de storingen erkende.”

Meer foto's