cingelbewoners nog steeds in problemen na blikseminslag

In de nacht van zaterdag op zondag sloeg een flinke bliksem in, in de regio Cingel, Harrebrink, Heuvel. Hans de Groot was een van de gedupeerden:

“Ziggo gaf op haar site een melding dat zondag om 5.30 een storing was ontstaan in de buurt van onze postcode en schreef er bij dat die zou worden opgelost om 14.30, wat later gewijzigd werd in 17.30. Zondag rond 18.00 uur verscheen op de Ziggo-site de mededeling dat de storing om 17.51 was opgelost.

Maar dat is helemaal niet waar. Het is nu mandagavond 21.00 uur, en nog steeds hebben Ziggo-abonnees aan de Cingel, de Heuvel en de Harrebrink geen tv-beeld. En als abonnees naar Ziggo bellen krijgen ze te horen dat er geen storing bekend is en dat er ook geen meldingen zijn.

Raar, want zeker vier abonnees hebben wel degelijk eens of zelfs meerdere malen contact gehad en de storing gemeld.”

Hans de Groot sluit zijn brief af met “over service gesproken…”

Meer foto's

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.