Uitvaartvereniging Eert Uw Doden doet in samenwerking met communicatiestudenten van Hogeschool Windesheim onderzoek naar de identiteit van de vereniging. Om die reden vragen de studenten Wijhenaren om hun mening over Eert Uw Doden te delen. De uitkomsten helpen de studenten bij het adviseren over de nieuwe identiteit.
Eert Uw Doden is aan het moderniseren. Vanaf 2016 wil de organisatie een nieuwe plek in de harten van Wijhenaren veroveren door meer aan te sluiten bij de wensen van deze belangrijke doelgroep. Wijhenaren kunnen hun mening over Eert Uw Doden delen via een online enquête, die gemaakt is door vier communicatiestudenten van Hogeschool Windesheim. Zij zijn werkzaam voor AIDA Communicatie, een communicatiebureau van Hogeschool Windesheim die gerund wordt door vierdejaars communicatiestudenten.
Wederzijdse hulp
Eert Uw Doden is er erg bij gebaat als inwoners van Wijhe de online enquête van de studenten invullen. De uitkomsten van de enquête zijn input voor de nieuwe stijl en naam van de uitvaartvereniging. Door middel van de enquête kan de Wijhenaar zelf invloed uitoefenen op de nieuwe invulling van deze belangrijke spil in de gemeenschap.
Boekenbon
Eert Uw Doden verloot onder de enquêtedeelnemers drie boekenbonnen ter waarde van 15 euro. Via deze link kan de enquête ingevuld worden. Het invullen van de enquête neemt circa vijf minuten in beslag.
Meer foto's
