slapende wijhenaar vergeet pan op het vuur

Aan de Wiederhosten in Wijhe is zondagavond een keukenbrandje ontstaan door een pan die te lang op het vuur stond. De bewoner was in slaap gevallen en het pannetje dus vergeten.

De brand werd rond 21.15 gemeld. De buurman had de brand ontdekt toen hij de brandmelders hoorde afgaan. De brandweer kon het vuur doven, terwijl de bewoner door ambulancepersoneel werd opgevangen. Omdat deze veel rook had ingeademd, werd hij overgebracht naar het ziekenhuis.

De brandweer heeft de woning, die vol rook stond, geventileerd.

Meer foto's