Home / archiefcentraal / reclamemakers schrikt niet van extra deadlines

reclamemakers schrikt niet van extra deadlines

Het is al halverwege de avond als André Heetkamp een app-je krijgt van een van zijn klanten, een tuincentrum in Twente. Of hij nog even een advertentie wil aanpassen omdat het tuincentrum op de veiling een grote partij viooltjes op de kop kon tikken. Heetkamp aarzelt geen moment, kruipt achter de computer en zorgt dat de advertentie wordt aangepast en doorgestuurd naar de krant.

De eigenaar van Reclamemakers is er al aan gewend. Sinds hij in 2006 het pad van het eigen ondernemerschap koos, is hij regelmatig buiten kantoortijden actief. Sterker nog: medewerker Rutger Zandjans en Heetkamp doen niet aan kantoortijden. Is er een spoedklus, dan schromen de heren niet om tot diep in de avond en in de weekenden door te trekken. “We hebben vaak te maken met strakke deadlines en dan moet je dus snel kunnen schakelen.”

Het Holtense reclamebureau gaat dus heel ver in zijn service en klantgerichtheid. Dat kunnen de vaste klanten alleen maar bevestigen. In anderhalve week een huisstijl en beurspresentatie in elkaar timmeren? Reclamemakers draait er zijn hand niet voor om. Net zomin als een beurspresentatie voor de AutoRAI waarvoor de voorbereidingstijd slechts een week bedraagt. “Dat was alleen al een klus van veertig uur, dus dan weet je dat je even vol aan de bak moet. Maar het is mooi om te doen en je bouwt een geweldige relatie op met zo’n klant.”

Triathlon Holten

De flexibele houding, gecombineerd met het vakmanschap gebaseerd op jarenlange ervaring in de wereld van reclame, media en drukwerk is de pijler onder Reclamemakers. Het is tevens een van de manieren om je als reclamebureau te onderscheiden. Dat kun je ook doen door goed zicht- en vindbaar te zijn. In het geval van Reclamemakers door sinds de zomer van 2014 een nieuw kantoorpand aan de rand van het centrum in Holten te betrekken. Een andere manier om jezelf (meer) aan de buitenwacht te tonen, is om je als strategische communicatiepartner te verbinden aan een groot evenement.

Heetkamp en Zandjans geven vol trots aan dat Reclamemakers recentelijk heeft getekend voor de nieuwe huisstijl van Triathlon Holten. “Over en weer is de intentie uitgesproken om voor een periode van drie jaar te worden ingeschakeld voor vormgeving en drukwerk. Uiteraard is daarin een deel sponsoring opgenomen, want Triathlon Holten is voor ons een prachtig uithangbord.”

Dat Reclamemakers zich in de kijker heeft gespeeld bij een evenement met internationale allure zegt veel over de huidige status. Het past ook in de visie van Heetkamp om een gestage groei door te maken. Op z’n Sallands eigenlijk en dat is ook niet gek als je in Holten werkt, Dijkerhoek woont en je wortels in Raalte hebt liggen.

“Ik ben vormgever geweest bij Sonodruk in Heino. Dat bleek een prima leerschool en het is voor ons nog steeds een betrouwbare partner als het gaat om drukwerk”, aldus de eigenaar die met Zandjans en een aantal freelancers een mooi team heeft opgebouwd. Een team dat op verschillende fronten kan worden ingezet. Van vormgeving inclusief fotografie tot een website en van sociale media tot het compleet verzorgen van een krant of magazine. “Tegenwoordig worden direct allerlei verbanden gelegd. Maak je een poster, dan zorg je er voor dat deze ook geschikt is om op bijvoorbeeld Instagram te plaatsen.”

Reclamemakers

Stationsstraat 1

7451 BH Holten

T: 0548 36 65 25

E: info@reclamemakers-holten.nl

I: www.reclamemakers-holten.nl

Lees ook

Carnavalesk afscheid Stöppelkaters van overleden ‘Lange Jan’

RAALTE – Geen minuut stilte, maar een minuut applaus, een erehaag en het zingen van …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.