Home / archiefcentraal / buwie trakteert klanten op dinerbon

buwie trakteert klanten op dinerbon

Buwie Glas & Schilderwerken uit Raalte bestaat 10 jaar en trakteert. Maakt je dit jaar gebruik van hun diensten, dan ontvang je van hen een dinerbon van restaurant De Mol.

Iets minder dan tien jaar geleden richtten Henk Buitenhuis en Peter te Wierik Buwie Glas & Schilderwerken op. Met twaalf man personeel pakt Buwie alle voorkomende werkzaamheden wat betreft glas- en schilderwerken aan, in heel het land. Vanaf het begin was de handelswijze duidelijk: kwaliteit voor een betaalbare prijs, waarbij een afspraak een afspraak is.

Bij Restaurant De Mol in Wijthmen ondervonden Henry en Marietta Teusink dat in de praktijk. Al 10 jaar is Buwie huisschilder van het grote pand aan de Heinoseweg en wordt het contact onderhouden door Peter te Wierik. Het pand werd verbouwd en afgelopen maart feestelijk geopend. “De hele verbouwing is verlopen zonder wanklank. Toen het café binnen twee weken open moest, was het binnen anderhalve week klaar en zat ‘s avonds de hele keet vol,” vertelt Marietta.

“Wij zijn gewone jongens,” noemt Peter te Wierik als overeenkomst tussen het restaurant en het schildersbedrijf. De band is goed, niet alleen tussen Peter te Wierik en Henry en Marietta Teusink, maar ook tussen het personeel: “Mijn schilders en ik komen hier graag. In dialect met elkaar praten en eerlijk zijn als het moet. Goed overleg staat hierbij centraal. De jongens weten wat hier speelt en daar spelen wij dan weer op in,” legt Peter uit. Buwies aanwezigheid is niet alleen werkgerelateerd: “Onze jaarlijkse wintersluiting vieren we hier en dat is altijd beregezellig.”

Al 10 jaar huisschilder van De Mol, tijd om iets speciaals te doen met het tienjarig jubileum van Buwie: “Door onze goede relatie gunnen we elkaar wat en willen we elkaar versterken. Wij willen de klanten van Buwie culinair verwennen en laten genieten van onze laagdrempelige service,” stelt Henry. Peter valt hem bij: “We willen niet alleen zomaar wat weggeven. Ik wil dat mijn klanten bewust iets meemaken: de betaalbare kwaliteit van ons schilderwerk in combinatie met een heerlijk diner. We willen graag laten zien dat we blij zijn met elkaar en met wat we aan elkaar hebben”.

De goede relatie vormt niet alleen de basis voor hun omgang, maar ook hoe ze met hun klanten omgaan. Buwie wil schilder voor het leven zijn, voor elke klant. Ook voor Henry is elke klant even belangrijk: “Het ene moment komt er iemand op de klompen, het andere moment zit hier de directie van een grote organisatie”.

“Een klant die wil dat we een dakkapelletje schilderen is net zo belangrijk als de klant die ons een heel bedrijfspand laat onderhouden. Die mentaliteit heerst ook bij De Mol. Als een van mijn jongens al een biefstuk heeft gehad, maar hij heeft nog zin in een balletje, dan krijgt hij de beste gehaktbal die er is. Voor de klant is alles mogelijk.”

Meer informatie over Buwie Glas- & Schilderwerken? Zie dan http://www.buwie.nl/

Lees ook

Inloopspreekuren voor reizen met OV weer opgestart

REGIO – De OV-ambassadeurs starten weer met inloopspreekuren voor 55-plussers die meer willen weten over …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.