Home / archiefcentraal / brand door koffiezetapparaat in raalte

brand door koffiezetapparaat in raalte

De brandweer heeft vanmorgen een kleine brand geblust in een woning aan de Van der Wijckstraat in Raalte. Dat meldt RTV Oost.

De brand was ontstaan in de keuken. Kortsluiting in een koffiezetapparaat is waarschijnlijk de oorzaak. Na aankomst had de brandweer de brand snel onder controle. Na het blussen van de brand is de woning geventileerd. Er is niemand gewond geraakt.

Lees ook

Blog Aaltje Booijink-Jonkman: Wees zuinig met energie!

Ken je de kreet nog? In de jaren 70 werd opgeroepen om verstandig en zuinig …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.