Home / archiefcentraal / brand in read shop woningen geevacueerd

brand in read shop woningen geevacueerd

In The Read Shop aan de Marktstraat in Heino is maandagavond brand uitgebroken. De bewoners van de twee bovenwoningen zijn daarom noodgedwongen tijdelijk elders ondergebracht.

Bij de brand, waarbij veel rook vrij kwam, zijn gelukkig geen gewonden gevallen. Wel rukte de brandweer met groot materieel uit.

Hoe de brand in de The Read Shop, voorheen de Bruna, is ontstaan is nog niet bekend.

Lees ook

De Lemeler begraafplaats is weer up-to-date

LEMELE – De in september vorig jaar gestarte renovatie van de bijzondere begraafplaats in Lemele …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.