Home / archiefcentraal / nieuwe sponsoruitrusting voor tv heino

nieuwe sponsoruitrusting voor tv heino

Eyecatcher communicatie wil laten zien dat sponsoring ook anders kan. Het bedrijf uit Raalte en Heino vindt alleen een logo op tenue of trainingspak niet genoeg. Het bureau besloot onlangs om TV Heino 1, dat uitkomt in de landelijke 35+ competitie op zondag, in het nieuw te steken. Ze doen dit niet met een logo, maar met tekst.

Eigenaar Rudi Buitenkamp vond dat de sponsoruiting een verwijzing gemaakt moest worden naar de creativiteit waarmee iedere dag teksten worden geleverd voor kranten, magazines en het bedrijfsleven. ‘Tja, dan kun je wel een logo plaatsen, maar dat heeft niet zoveel zin. Ik moet het hebben van de tekst, dus in mijn ogen moest er tekst op de tenniskleding komen. Kreten met een knipoog naar het vak van tekstschrijver en de sport tennis’, verklaart Buitenkamp.

Ze hebben gekozen voor de spreuken ‘Altijd een goede service’, ‘Tekst met het juiste effect’, ‘Nooit een dubbele fout’, ‘Soms is buiten de lijnen wel in’ en ‘Altijd een winner in huis’. Of het team, dat naast Buitenkamp bestaat uit Jan Pruis, Roland Pool, Theo Oud Ammerveld en Peter van der Linden, er extra motivatie uit haalt, zal binnenkort blijken. De competitie is afgelopen zondag van start gegaan en eindigt op zondag 1 juni.

Lees ook

Sportief en Gezond peiling in Raalte

RAALTE – De gemeente Raalte, GGD IJsselland en het Sportbedrijf Raalte vragen alle inwoners van …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.