Home / archiefcentraal / woning vol rook na mislukt stokbrood

woning vol rook na mislukt stokbrood

Een bewoner van een appartement aan de Tulpenstraat in Raalte schrok zich woensdagmiddag een hoedje toen er een bult rook uit de magnetron kwam. De oorzaak was een foutje in de bereiding van het stokbrood dat er in lag.

De toegesnelde brandweer hoefde gelukkig niet veel te blussen. Nadat de meeste rook uit het appartement geholpen was, kon de brandweer weer richting kazerne.

Lees ook

Woningcorporaties regio Zwolle doen beroep op gemeenten: ‘Maak nieuwbouw mogelijk’

ZWOLLE – De negen woningcorporaties in de regio Zwolle doen een dringend beroep op gemeenten …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.