Home / archiefcentraal / brandje in esdoornstraat door pan op het vuur

brandje in esdoornstraat door pan op het vuur

In een woning aan de Esdoornstraat in Raalte is dinsdagavond flink wat rook ontstaan nadat een pan was drooggekookt op het fornuis. In het huis waren een moeder en vier kinderen aanwezig. De brandweer kwam ter plaatse en heeft de woning moeten ventileren.

Ondanks de rookontwikkeling hebben de vrouw en kinderen geen letsel overgehouden aan het voorval.

Lees ook

Vroeger in Salland: Stöppelhaene vieren in Raalte

Het Weekblad voor Salland presenteert in samenwerking met de Historische Vereniging Raalte en omstreken de …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.