Inmind by ter Haar bestaat vijf jaar en dat kan natuurlijk niet voorbij gaan zonder feest. Dit weekend (vrijdag en 1 en zaterdag 2 november) is een bezoekje aan Inmind zeker de moeite waard, want voor alle klanten zijn er aantrekkelijke verrassingskortingen.
In 2007 deed de mogelijkheid zich voor om Inmind over te nemen. Ter Haar mode, met de winkels Knock Knock jeansstore en Ter Haar men, zagen dit als een goede aanvulling op de huidige winkels en in 2008 was de overname een feit. Bij de jeanswinkel hadden ze al regelmatig vraag naar goede jeans voor dames en met de overname kon er nog een veel bredere invulling worden gegeven in het damessegment.
Gelijk na de overname is er gewerkt aan een nieuw merkenpakket en de winkelinrichting werd aangepakt. Dit resulteerde in een nieuw concept en waarbij ook grondig is gekeken naar een goed team met modeadviseuses. Want zij zijn tenslotte ook de schakel tussen het product en klant. “Nu we 5 jaar verder zijn, hebben we veel nieuwe klanten mogen verwelkomen en heeft Inmind by ter Haar het onderscheidende vermogen wat we voor ogen hadden”, vertelt Hugo ter Haar.
Merken
De volgende merken zijn verkrijgbaar bij Inmind by Ter Haar. Super Trash , Dept, Nikki , G- Star, Giacomo, Kocca , Maison Scotch, Object , Poools en Hilfiger denim dames.