Home / archiefcentraal / opening ready in raalte

opening ready in raalte

Ready opende vrijdag 31 mei voor het eerst haar deuren onder deze nieuwe naam. Ready, eerder Time Out, heeft voor deze naam gekozen omdat de formule van de winkel sportief, dynamisch, hip en trendy is. Bij de opening waren hapjes en drankjes te verkrijgen en er was een dj aanwezig, kortomr een echte sportfashionparty. Ook krijgen klanten het hele weekend 20 procent korting op de gehele collectie en waren er give aways.

Ready heeft naast het sportassortiment ook een groot aanbod op sportieve lifestyle collecties met onder andere merken als Nike, Adidas, Converse, New Balance en Vans. De doelgroep van Ready is iedereen die jong en sportief is, of zich graag zo wil voelen. Dat is geen kwestie van leeftijd, maar van mentaliteit.

Het logo van de winkel is een schild. Dit schild staat voor strijdbaarheid en bescherming. Strijdbaarheid omdat Ready samen met haar klanten strijden voor de best mogelijke resultaten. Bescherming omdat Ready de klanten voorziet van exclusiviteit en advies. “We kunnen ons geen beter beeldmerk wensen.”

Ready is gestopt met het Time Out concept omdat de winkel zo meer vrijheid heeft. “Wij kennen onze klanten door en door en zo kunnen we beter aan de wensen van de klanten voldoen”, vertelt Mariska van Ready. In de winkel zelf zal niet veel veranderen. “Het concept blijft hetzelfde, alleen nu kunnen we zelf keuzes maken.” Behalve Raalte gaan ook Time Out winkels in Ommen, Epe, Nunspeet en Surhuisterveen verder onder de naam Ready.

Lees ook

Slotviering Pauluskerk; einde tijdperk

RAALTE – De Pauluskerk wordt op zondag 3 oktober officieel aan de eredienst onttrokken. Dat …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.