salland presenteert zich op vakantiesalon

Salland heeft zich de afgelopen dagen geprofileerd op de Vakantiesalon in Antwerpen. Ook de andere toeristische (thema)regio’s in Overijssel: Twente, Vechtdal Overijssel, IJsseldelta, WaterReijk Weerribben Wieden en Hanzesteden lieten samen met Salland de grote diversiteit van hun regio zien.

Het internationaal Vakantiesalon van Vlaanderen verwachtte zo’n 75.000 bezoekers die op zoek zijn naar een leuke vakantiebestemming. De Vlaming kiest voor gemiddeld 2 korte of lange vakanties per jaar. Met een vakantieparticipatie van 74,2% is Vlaanderen één van de meest reizende regio’s van Europa. Voor Salland Marketing reden om Salland aan het Vlaamse publiek voor te stellen.

Salland profileerde zich op de Vakantiesalon als ‘Salland-Fietsland’ en ‘Salland Wandelland’. Tijdens de beurs konden bezoekers in de stand van Salland hun e-mailadres achterlaten en zo kans maken op een gratis weekendje weg, beschikbaar gesteld door Hotel-Restaurant De Uitkijk in Hellendoorn.

De bezoeker ontving in de stand tevens een gratis tasje gevuld met diverse toeristische folders zoals een Smaak-fietsroute, het SALLAND! magazine en een arrangementenflyer.