Home / archiefcentraal / ledenvergadering pvda olst wijhe

ledenvergadering pvda olst wijhe

De PvdA Olst-Wijhe houdt op 21 november een ledenvergadering in restaurant Ripperda aan de Rijksstraatweg 97 in Den Nul. Op de agenda staan naast de begroting en het jaarplan 2013; Jeugdbeleid, het regeerakkoord PvdA – VVD. Het PvdA Tweede Kamerlid mevrouw Keklik Yücel zal ingaan op de gevolgen van dit regeerakkoord.

Is het akkoord een vloek of een zegen? Er is veel kritiek op de gevolgen van de inkomens afhankelijke zorgpremie. Deze wordt nu vervangen door een hogere progressieve inkomstenbelasting. Is het verlies aan koopkracht terecht? Is de nivellering echt een feest? Deze en meer vragen komen aan bod tijdens de vergadering. Er is nog veel onduidelijk over de gevolgen van de regeringsplannen. Vragen hierover kun je stellen aan het PVDA Tweede Kamerlid uit Deventer.

De vergadering start om 20.00 uur en iedereen wordt van harte uitgenodigd aan de bijeenkomst deel te nemen.

Natuurmomenten: Gedoe rond de Kamperplaat

Sjaak Bruggeman deelt met enige regelmaat zijn natuurmomenten met ons. En altijd is er wel …