Hierdoor kan er nog beter promotie worden gemaakt voor het wandelevenement dat van 18 tot en met 21 oktober vanuit Raalte wordt georganiseerd.
Fris, kleurrijk, stevig verankerd en in het oog springend zijn enkele van de reacties die de Stichting Sallandse Wandelvierdaagse al heeft mogen ontvangen. Een compliment aan de bedrijven die middels sponsoring hun betrokkenheid bij de vierdaagse willen tonen. Vorig jaar was er sprake van één weidebord, maar inmiddels staan op strategische locaties in Raalte drie weideborden opgesteld.
Marlon Lorkeers van 1 & al reclame geeft aan dat het ontwerp van de doeken is aangepast. “Daarmee komt de boodschap net weer iets beter over”, aldus de mede-eigenaar van het signbedrijf dat al vanaf het allereerste uur sponsor is van de Sallandse Wandelvierdaagse.
Niet alleen vervaardigt ze de doeken in de weidborden, de naam van 1 & al reclame is ook gekoppeld aan de kleine stickers die overal worden uitgedeeld. Tevens levert het bedrijf de spandoeken voor de schermen in de tent, de reclamezuilen buiten de start- en finishlocatie en de bewegwijzeringsstickers.
Bacron is verantwoordelijk voor het aluminium frame van de weideborden. Het Heetense bedrijf heeft zich tevens bereid verklaard om de constructies te plaatsen en ze na het evenement weer op te slaan. Ook is Bacron bedenker en leverancier van een 6 meter hoge sponsorladder en een verrijdbaar scherm. In beide constructies worden tijdens de Sallandse Wandelvierdaagse doeken met logo’s van sponsoren geplaatst.
Zowel Bacron als 1 & al reclame is blij dat ze een bijdrage kan leveren aan de Sallandse Wandelvierdaagse. “Het is een goed evenement, waarbij sportiviteit en het genieten van vrijheid en natuur voorop staan. Daar willen we graag mee worden geassocieerd. Bovendien is het een evenement waar veel mensen op af komen en dat zal in de komende jaren alleen nog maar toenemen.”