Ruim 500 gasten hebben afgelopen dinsdag het lifestyle event bij Autobedrijf Harry Nijboer in Lemelerveld bezocht. De opzet van de avond was ‘creatief communiceren’. Gerenommeerde artiesten ondersteunden het programma sfeervol. Ook werd er maatschappelijk draagvlak gezocht. De gasten konden loten kopen voor Unicef en aan het einde van de avond ging een van de gasten naar huis met een mooi schilderij van Jacksart.
In een periode van economische crisis werd volgens Nijboer het initiatief om creatief en interactief te communiceren beloond met vijftien participanten die het predicaat ‘topper’ verdienen. Lammers Support Group enthousiasmeerde spraakmakende ondernemers om ieder vanuit hun eigen achterban een brede range aan bezoekers te verkrijgen.
Het concept ‘jouw klant mijn klant’ kwam op het event naar voren als het instrument om gebruik te maken van elkaars netwerk. Laten zien wie je bent en tot welke professionele prestaties je instaat bent is de trigger.
Volgens het bedrijf is het doel van het event om met elkaar en voor elkaar de markt weer in beweging krijgen, elkaar te informeren en te overtuigen dat een positieve en een creatieve instelling wordt beloond. Daarnaast bestaat Autobedrijf Harry Nijboer twintig jaar en dat was natuurlijk ook wel een feestje waard.
Het Harry Nijboer Lifestyle event is een uniek en spectaculair concept binnen de regio Lemelerveld. Positiviteit en een onderscheidend vermogen sluit aan bij de filosofie waarmee Autobedrijf Harry Nijboer haar missie gestalte blijft geven.
Meer foto's





