. Niet zo vreemd ook, want het sprankelende en energieke bedrijf maakt graag van ieder feest of evenement een beleving!
“Simpel gezegd regelen wij voor elk evenement van A tot Z alle zaken tot in de details”, vertelt Ellen Overmars-Overweg, wiens meisjesnaam ook met een ‘O’ begint en dat verklaart weer de bedrijfsnaam ‘Double O event design’. “Wij kunnen het hele traject van organisatie en planning tot en met catering, decoratie, multimedia, artiesten en entertainment verzorgen”, vult Paul Overmars zijn vrouw aan. “Natuurlijk zijn wij ook alleen op deeltrajecten inzetbaar. In zorgvuldig overleg worden de eisen en wensen vertaald in een pasklaar programma met perfectie en kwaliteit als uitgangspunt en respect voor het budget als kader. Het resultaat is steevast een passende invulling van een feestelijk evenement met meerwaarde.” Zo heeft Double O zichzelf, sinds de start in juni 2010, op de kaart gezet met een aantal aansprekende opdrachten. Uiteenlopend van een teambuildingsdag, een luxe kerstevent en een relatiedag tot diverse openingen.
De kracht van het tweetal is het enthousiasme. De gedrevenheid en het gevoel dat ze in een opdracht leggen, spat van hen af. Maar intensief luisteren naar de wensen van de opdrachtgever is wel hun grootste waarde “Daar draait het uiteindelijk om”, stelt Ellen. “Het vormt de basis van ons contact met de klant.” Eén van de twee is ook altijd hoogstpersoonlijk op het feest aanwezig, zodat de klant een persoonlijk en herkenbaar aanspreekpunt heeft. Bovendien vinden Ellen en Paul de ‘aftersales’ erg belangrijk. “Graag leren we van onze gasten en horen we of we onze beloftes waar hebben kunnen maken. Natuurlijk is het dan ook fijn om te horen dat onze klanten naderhand even enthousiast zijn als dat wij zijnons. We horen vaak dat men zeer verrast is door ons voorstel en dat het ontzorgen boven verwachting was. Vooral op de dag zelf is het heerlijk dat overal voor wordt gezorgd en dat de klant met eigen ogen ziet dat wij alles onder controle hebben.”
Het organiseren begint vaak met het zoeken van een locatie. Je kunt een feest thuis vieren of bij een bedrijf, maar ook bijvoorbeeld in bijvoorbeeld een kasteel, op een schip of in een theater. Het behoort allemaal tot de mogelijkheden die Double O aanbiedt. “Door ons grote netwerk zijn er legio opties voor grote en kleine gezelschappen”, vertelt Paul, die tevens weet dat het niet alleen om de locatie draait. “De inwendige mens mag zeker niet vergeten worden. Daarbij moet ook de presentatie van al dit lekkers strelend zijn. Om nog maar te zwijgen over gepaste muziek tijdens een evenement.” Kortom: het maakt niet uit om wat voor een soort feest het gaat, Double O denkt graag mee. En daar waar nodig regelt het Raalter bedrijf zelfs de vereiste vergunningen, beveiligers, verkeersregelaars, overnachtingen van de gasten en vervoer voor de gasten. “Wij laten ons graag uitdagen!”
Double O event design
Sparrenplein 1
8102 JJ Raalte
I: staging2.dblo.nl
E: info@dblo.nl
Paul: 06 49 66 95 44
Ellen: 06 49 65 99 51