Home / archiefcentraal / azerty tweede om gouden steeksleutel

azerty tweede om gouden steeksleutel

Azerty kreeg 18,3% procent van de stemmen en volgt daarmee Bol.com op de voet, die 20,2% van de stemmen mocht ontvangen. Een geweldige prestatie voor Azerty, aangezien Bol.com op nummer 5 staat als meest bezochte website in 2010. Het publiek kiest voor Azerty vanwege de betrouwbaarheid en de persoonlijkheid alsmede de veelzijdigheid van het productaanbod. De grootste kracht van Azerty is het continu centraal stellen van klant, vanaf de advisering tot en met de gehele afwikkeling van de bestelling en de nazorg. Persoonlijkheid en betrouwbaarheid staan hierbij hoog in het vaandel. Om deze belangrijke waarden kracht bij te zetten, is er in oktober 2010 een Experience Centre geopend. Hier staat advisering en het tonen van de mogelijkheden van de multimedia centraal.

Ook het zakelijk publiek heeft in 2010 haar weg gevonden naar Azerty, waarbij de eisen van deze doelgroep feilloos aansluiten bij het aanbod van het assortiment en de kwaliteit van de service in verhouding tot de prijs.

Lees ook

Natuurmomenten: Een onverwachte afslag

Sjaak Bruggeman deelt met enige regelmaat zijn natuurmomenten met ons. En altijd is er wel …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.