Home / archiefcentraal / disselhorst metaal versterkt relatie met klanten

disselhorst metaal versterkt relatie met klanten

Dennis Haarman (32) heeft veel commerciële kennis en ervaring opgedaan binnen wehkamp.nl. Voor dit landelijk opererende online warenhuis was hij als category manager verantwoordelijk voor de in- en verkoop van elektronicaproducten. Verder beschikt Dennis ook binnen de metaalsector over goede en waardevolle contacten. “Voordat ik bij wehkamp.nl actief werd, heb ik jaren met veel plezier gewerkt bij NIJL staalconstructies in Lemelerveld waar mijn vader destijds directeur was. Daar is mijn interesse voor de metaalsector ontstaan en bij Disselhorst Metaal keer ik dus weer terug naar mijn roots,” aldus de nieuwe, enthousiaste directeur.

De 47 medewerkers van Disselhorst Metaal vormen een hecht team van gedreven, goed opgeleide en ervaren vakmensen, die met hun technologische kennis en met behulp van hightech apparatuur kwaliteit leveren. Dennis: “Wij zoeken constant naar verbeteringen van de productie om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze verregaande automatisering en robotisering zijn daar bewijzen van. Door deze veelzijdigheid worden we door een uiteenlopende groep opdrachtgevers ingeschakeld, waaronder VDL, een belangrijke toeleverancier van de chipmachinefabrikant ASML. Dit hightech bedrijf hanteert zeer strenge eisen bij de selectie van leveranciers en dat Disselhorst Metaal aan hen mag leveren, bewijst onze hoogwaardige kwaliteit. Ook dichter bij huis vind je onze producten. Zo zijn de stellingen van de nieuwe Raalter Gamma, onderdelen voor de paardentrucks van Roelofsen Carrosseriebouw en de lichtbakken van alle Kruidvat-vestigingen bij ons geproduceerd”.

Als commercieel directeur wil Dennis Haarman vooral de relatie met de klanten versterken. “Ik wil goed weten wat er speelt bij onze klanten en daar zo optimaal mogelijk op aansluiten. Dat is ook noodzakelijk, want de markt binnen de metaalsector kent de laatste jaren een flinke verschuiving. Voorheen was er vooral vraag naar seriematige producten, nu produceren we veel meer bewerkelijke, kleinschalige producten waarbij ‘just in time’ leveren vereist is. Toch durf ik wel te stellen dat we door onze verregaande automatisering zelfs concurrerend zijn met de kostprijs van seriematige producten in goedkope productiegebieden zoals het Verre Oosten en Oost Europa. Waarom zou je het ver zoeken als het dichtbij huis ook mogelijk is. Dat bespaart in ieder geval op de transportkosten en ook de communicatielijnen zijn een stuk korter.”

Lees ook

Wereldwinkel Heino in actie voor coronahulp in Nepal

HEINO – Wereldwinkel Heino heeft besloten om 10 procent van de maandomzet van augustus rechtstreeks …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.