Home / archiefcentraal / metamorfose voor website pompdagen

metamorfose voor website pompdagen

De website van de Pompdagen heeft een gehele gedaanteverwisseling ondergaan. Pompdagen.nl ziet er vanaf nu niet alleen stijlvoller uit, bezoekers zullen eveneens hun weg beter kunnen vinden op de site. Bovendien kun je er nu de laatste nieuwtjes over de Pompdagen lezen.

Salland Media hielp stichting Heija Heino met de realisatie van de nieuwe website. Eigenaar Koen in ‘t Veld: “De vorige site zag heel steriel en ietwat ongezellig uit. Men wist bepaalde informatie niet te vinden door de onoverzichtelijke indeling van de website. Het was daarom hoog tijd om dat eens aan te pakken. In grote lijnen ziet de site er nu een stuk gezelliger uit en het is bovendien meer overzichtelijk geworden.”

De vernieuwde website is geheel in de stijl van de Pompdagen gemaakt. Groen voert de boventoon, de Leugenpomp is overduidelijk aanwezig en ook wordt er op het dorpsgevoel ingespeeld. Zo zijn bezoekers met ideeën voor de Pompdagen van harte welkom om zich via de website aan te melden. Iedereen mag ook zijn foto’s en filmpjes sturen die hij/zij tijdens de Pompdagen heeft gemaakt.

Natuurlijk zijn er nog genoeg herkenbare punten op de website te vinden. De programmering, de activiteiten en de formulieren zijn onderdelen die nooit ontbraken. Het webadres van de Pompdagen is ook nog steeds onder het welbekende www.pompdagen.nl te vinden.

Stichting Heija Heino heeft de samenwerking met Salland Media als plezierig en constructief ervaren. Het is een mooie website geworden die voldoet aan alle wensen die zijn ingebracht door de bestuursleden. Wij hopen dan ook op een langdurige samenwerking. Koen bedankt!

Lees ook

Twijfels rond toegangscontroles en afgesloten feestterreinen

Organisatoren Pompdagen, Stöppelhaene en Diekdaegen gaan voor mooie zomer 2021 HEINO/RAALTE/WIJHE – Wat kan er, …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.