Home / archiefcentraal / nieuw logo voor ribs en blues

nieuw logo voor ribs en blues

Komende Pinksteren heeft het 14e Ribs & Blues festival een nieuwe huisstijl en logo. Tijdens een dankzij The Rhythm Chiefs meer dan geslaagde presentatie in Taveerne Tivoli in Raalte mocht R&B voorzitter Ton Groot Beumer het nieuwe logo presenteren.

Afgelopen 14 jaar is Ribs & Blues uitgegroeid van een vooral lokaal feestje in Raalte tot het grootste gratis blues- en bluesrockfestival van ons land met in 2009 rond 40.000 bezoekers. In de loop der jaren bleek de behoefte aan een eigen stijl voor site, affiches en terreinaankleding steeds belangrijker te worden. In overleg met Catapult in Hellendoorn, betrokken bij andere grote festivals, is een nieuw logo inclusief nieuwe huisstijl ontwikkeld. Waarin het oude logo nog steeds terug te vinden is en de bekende R&B-sterren een grote rol spelen.

Op zondag, eerste Pinksterdag 23 mei om 13.15 uur mag King Mo het festival op de Domineeskamp in hartje Raalte optreden. De band won met overmacht een door Thebluesman.nl en bluesforum.com uitgeschreven wedstrijd. Daarna treden dan DeWolf, Jesse Dee, The Brew, Matt Schofield, Brainbox en als ‘uitsmijter’ de Amerikaanse gitaarbeul Walter Trout op.

Op tweede Pinksterdag 24 mei , de tweede dag van Ribs & Blues, begint even na 1 uur ’s middags de Ruben Hoeke Band, gevolgd door Jan Akkerman met zijn band. Daarna de absolute headliner van Ribs & Blues, Los Lobos. Op deze dag zorgt Philip Sayce voor het knallende laatste optreden.

Lees ook

‘Hoe dan ook, die 550 kilometer komt op de teller’

André Katoele uit Heino en John Koolhof uit Raalte fietsen alternatieve Roparun HEINO/RAALTE – De …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.