Home / archiefcentraal / martijn jansman begint mediabedrijf n35

martijn jansman begint mediabedrijf n35

Kenmerken van de N35? Snelheid, juiste richting en verbreding. “N35 Media is daar een afspiegeling van”, stelt Martijn Jansman, eigenaar van het nieuwe N35 Media aan de Dorpsstraat 47 in Heino. “Vanuit het kantoor hebben we direct aansluiting op de rijksweg N35. Daarnaast is de N35 óók veel in het nieuws”, voegt hij lachend toe.

N35 Media is een veelzijdig mediabedrijf, dat een compleet pakket aan mediadiensten biedt. Het werkveld van het bedrijf is advertentieacquisitie, mediaplanning & -inkoop, intermediair voor ontwerp, dtp, websites, drukwerk en verspreidingen. N35 Media geeft de jaarlijkse Pompdagen Krant uit en verzorgde de advertentieacquisitie van de onlangs verschenen Sallandse Wandelvierdaagse Krant. Daarnaast verzorgt N35 voor Uitgeverij V&L Media de advertentieacquisitie voor vier magazines, waaronder hét Onboard Magazine van Stena Line en een Camper Reis magazine.

“Ik hoefde niet heel lang na te denken voor een bedrijfsnaam”, vertelt Martijn. “N35 Media is een mooie naam, met een associatie naar de rijksweg. Ik heb meteen de domeinnaam n35.nl aangekocht. Lekker kort en zoekmachine vriendelijk. Zo komen ook de toevallige passanten van de rijksweg op mijn site.” Jansman is 1 augustus van start gegaan met het bedrijf en heeft een werkplek gehuurd in het pand van 3Media van Dick Dekker. “We zitten beide in de media business en vullen elkaar goed aan. 3Media is specialist in ontwerpen en programmeren van websites. Een logische stap dat we veel met elkaar samenwerken.”

N35 Media weet de weg naar creatieve ontwerpers, tekstschrijvers en drukkers. “We nemen de klant graag het werk uit handen”, vertelt Martijn. “Zo maken we voor diverse relaties een media planning voor een heel jaar. Samen wordt gekeken naar de doelgroep, het budget en actiemomenten. Een uitgedacht mediaplan maakt een campagne namelijk zichtbaar en relevant. Ook het ontwerptraject wordt hierin betrokken, alsmede de inkoop, facturatie en zelfs het versturen van persberichten naar de media.”

Jansman kent de weg in de Sallandse mediawereld. Hij begon zijn loopbaan bij Wegener, waar hij acht jaar als media-adviseur en bladmanager van het Weekblad voor Salland werkzaam was. Daarna werkte hij achtereenvolgens voor Acquire Media (een landelijke acquisitiebureau voor landelijke vakbladen en sites van Uitgeverij Kluwer en Reed Business) en Guts Communications. “En daarna vond ik de tijd rijp om mijn wens om ooit voor mezelf te beginnen te laten vervullen.”

Op de vraag of het geen slechte tijd is om een bedrijf te starten, antwoordt Jansman. “Natuurlijk heeft de economische crisis wel gevolgen voor marketingbudgetten. Toch is het voor bedrijven juist nú interessant om zich te profileren. Men moet alleen creatief en doeltreffend met het budget omgaan. De onzekere consument zoekt juist nu bevestiging van zijn vertrouwde ondernemer. Ik zie het dus als kans”, zegt Jansman enthousiast. Voor meer informatie zie www.n35.nl of bel 0572-395558.

Lees ook

Broeklandse amazone doet mee aan EK springen in Le Mans

Sylvie Ruissen: ‘Na mijn ongeluk begin 2020 heb ik er hard voor moeten knokken’ BROEKLAND …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.