Home / archiefcentraal / waterschap groot salland wint award

waterschap groot salland wint award

Het Waterschap Groot Salland heeft een award gewonnen voor de ontwikkeling van het klanttevredenheidsonderzoek. De award is uitgereikt door Frank van Delft, directeur van het Managementinstituut Nederland (MIN).

Volgens de jury van het MIN is de wijze van digitaal onderzoek van het Waterschap Groot Salland, waarbij processen worden gekoppeld aan doelgroepen in een integrale aanpak, volstrekt nieuw. Het waterschap heeft volgens haar in de aanloop van haar onderzoek goed nagedacht welke informatie ze wil verzamelen over welke doelgroep. Door deze gestructureerde aanpak is het waterschap ook in de toekomst eenvoudig in staat om andere thema’s te bevragen en nieuwe doelgroepen toe te voegen.

Klanttevredenheidsonderzoek voert het waterschap uit om de kwaliteit van dienstverlening op verschillende taakgebieden te kunnen verbeteren. Voor het waterschap is de award een goede stimulans om aan de slag te gaan met verbetersuggesties van haar klanten. De eerste resultaten zijn in september bekend.

Waterschap Groot Salland heeft in de tweede week van juni 8.000 klanten in haar werkgebied een uitnodigingsbrief gestuurd voor deelname aan het klanttevredenheidsonderzoek. Inmiddels heeft een groot aantal klanten de digitale vragenlijst ingevuld. Het waterschap roept de mensen die nog niet hebben deelgenomen aan het onderzoek, maar die wel een uitnodiging hebben ontvangen, op om de digitale vragenlijst alsnog in te vullen.

Lees ook

Jaarverslag: SallandWonen tevreden, maar ook zorgen over financiën

RAALTE – Corona of niet, SallandWonen heeft de belangrijkste projecten die gepland stonden voor het …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.